ROMTELECOM SUCK'S

 Pentru cateva ore nu mi-a functionat postul telefonic . O sa spuneti "si ce mare branza..." . Dar , functionarea internetului tine tot de postul telefonic , acesta fiind asigurat printr-un modem . Sun la ei , bineinteles de pe mobil , vorbesc cu un operator si ii cer lamuriri . Acesta ce face , ma pune pe hold si-mi baga o simfonie la telefon.La telefonul meu mobil , cu cartela preplatita tot de mine.Dupa cateva minute , ma plictisesc , inchid si sun din nou.Il intreb pe individ de ce nu-mi preia el reclamatia si sa o inainteze celor in drept . Ce credeti ca face ? Ati ghicit , ma redirectioneaza catre cei in drept,adica deranjamente tehnice.Acolo , acelasi tratament , muzica simfonica la telefonul meu mobil , cu cartela preplatita. Intre timp , creditul meu de 6 euro se cam termina asa ca sun de pe alt numar. Deoarece operatorul a considerat ca tonul meu este prea ridicat pentru timpanul lui sensibil , mi-a inchis pur si simplu. Nu vroiam decat sa-i intreb de ce cand beneficiarul de servicii excrecabile oferite de Romtelecom intarzie la plata facturii e penalizat dar furnizorul , cand nu ofera serviciul pentru care platesti nu pateste nimic , nici macar nu-si cere scuze , ba mai mult , te trateaza cu flit , inchizandu-ti telefonul in nas.De asemenea , vroiam sa-i intreb daca indivizii din coltul blocului unde locuiesc si care suna zilnic in directii doar de ei stiute conectandu-se cu un telefon portabil la tabloul de legaturi al Romtelecomului sunt angajatii companiei mai sus amintite , ei neavand nici un echipament sau legitimatie cu insemnele companiei.

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...